CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Święcenia
Jak mogę złożyć zamówienie?
Jak mogę złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie, dodaj wybrane produkty do koszyka, a następnie kliknij „Przejdź do koszyka”. Wybierz metodę wysyłki i płatności, a następnie uzupełnij wymagane dane. Po sfinalizowaniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem.
Jakie metody płatności akceptujecie?
Jakie metody płatności akceptujecie?
Akceptujemy płatności kartą, przelewem bankowym i gotówką przy odbiorze.
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Dostawa trwa zazwyczaj 1-2 dni robocze. W okresach szczytowych, takich jak święta, czas dostawy może być dłuższy.
Czy mogę odebrać towar osobiście?
Czy mogę odebrać towar osobiście?
Tak, oferujemy możliwość odbioru osobistego pod adresem: Zengrova 469/39, Ostrava-Vítkovice 70300. Opcję tę można wybrać podczas składania zamówienia. Prosimy o oczekiwanie na komunikat informujący o gotowości zamówienia do odbioru.
Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie po jego wysłaniu?
Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie po jego wysłaniu?
Jeśli chcesz zmienić lub anulować zamówienie, skontaktuj się z nami jak najszybciej pod adresem support@intercut.cz . Jeśli Twoje zamówienie zostało już wysłane, musisz poczekać na jego dostarczenie, a następnie rozpocząć procedurę zwrotu.
Zwrot i wymiana towaru
Jak mogę dokonać zwrotu lub wymiany towaru?
Jak mogę dokonać zwrotu lub wymiany towaru?
Jeśli nie jesteś zadowolony z zamówienia, możesz je zwrócić lub wymienić w ciągu 30 dni od daty dostawy. Aby rozpocząć proces zwrotu lub wymiany, skontaktuj się z nami pod adresem support@intercut.cz.
Co mam zrobić, jeśli otrzymam uszkodzony lub niewłaściwy towar?
Co mam zrobić, jeśli otrzymam uszkodzony lub niewłaściwy towar?
Przepraszamy za niedogodności. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem support@intercut.cz , przesyłając zdjęcia uszkodzonego lub nieprawidłowego towaru. Postaramy się rozwiązać problem najszybciej, jak to możliwe.
Inny
Jak mogę zapisać się do newslettera?
Jak mogę zapisać się do newslettera?
Możesz zapisać się do naszego newslettera, wpisując swój adres e-mail w polu subskrypcji na dole naszej strony głównej. Dzięki temu będziesz regularnie informowany o nowych produktach, zniżkach i wydarzeniach specjalnych.
Masz pytanie techniczne dotyczące naszych produktów?
Masz pytanie techniczne dotyczące naszych produktów?
W przypadku pytań dotyczących klejów i uszczelniaczy prosimy o kontakt z: Mgr. Danielem Skřipčákiem
W przypadku pytań dotyczących produktów 3M prosimy o kontakt: Martin Klečka
W przypadku pytań dotyczących technologii spawania i cięcia prosimy o kontakt: Petr Folta
Chcesz zostać naszym partnerem B2B?
Chcesz zostać naszym partnerem B2B?
- Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt pod adresem info@intercut.cz