Polityka jakości
firmy handlowe
INTERCUT, spol. s ro
z siedzibą główną
Zengrova 469/39, 703 00 Ostrawa – Vitkovice
numer identyfikacyjny: 00562491
Firma INTERCUT, spol. sro dąży do utrzymania obecnych i pozyskania nowych klientów poprzez stałe zaspokajanie ich potrzeb poprzez dostarczanie wysokiej jakości usług i towarów. Aby zrealizować tę wizję, wdraża skuteczny i prosty system zarządzania jakością.
W celu skutecznego utrzymania i doskonalenia systemu jakości ustanowiono następującą politykę jakości:
1. Koncentrujemy wszystkie nasze wysiłki na świadczeniu usług i dostarczaniu towarów w następujących obszarach: chemii przemysłowej oraz urządzeń spawalniczych i urządzeń do cięcia plazmowego, a także w zakresie serwisu urządzeń spawalniczych i urządzeń do cięcia plazmowego , których jakość odpowiada wymaganiom Klienta, właściwym normom technicznym i obowiązującym przepisom prawnym.
2. Ponieważ jakość naszych usług i dostarczanych towarów zależy od ludzi, którzy je świadczą, oraz produktów, które wchodzą w ich skład, przywiązujemy dużą wagę do doboru pracowników, monitorowania i oceny dostawców pod kątem ich zdolności do spełnienia naszych wymagań dotyczących świadczonych usług i dostarczanych towarów.
3. Dążymy do osiągnięcia stabilnych parametrów jakościowych oferowanych przez nas usług i dostarczanych towarów oraz do budowania zaufania i szacunku ze strony klientów, aby nazwa firmy była synonimem rzetelności i jakości.
4. Najcenniejszym kapitałem firmy jest potencjał ludzki w postaci wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników. Firma docenia to bogactwo i kompleksowo wspiera podnoszenie ich kompetencji zawodowych poprzez planowane szkolenia.
Dążymy do maksymalnej elastyczności w świadczeniu usług i dostawach towarów. Kierownictwo firmy odpowiada za realizację celów jakościowych i weryfikuje system zarządzania jakością poprzez regularne audyty.
W Ostrawie, 1 lutego 2024 r.
Ing. Robin Folta
dyrektor firmy